Vacacture Trajectmanager omgeving Eindhoven

05-07-2018

Binnen het Bureau Traject Management te Eindhoven, komt een mooie baan beschikbaar. Wil jij werken voor een dynamische doelgroep binnen een organisatie waar de menselijke maat nog telt? Klik dan verder!

Wij zoeken een medewerker met een relevante opleiding op HBO-niveau die kennis heeft van wet- en regelgeving omtrent Jeugdzorg, GGZ, WLZ en WMO ter aanvulling van ons team in Eindhoven. Werkgebied is buiten Eindhoven ook Tilburg en Helmond en de randgemeenten van eerder genoemde steden.

Wat je doet

Het coördineren van hulpverleningstrajecten van deelnemers van het Leger des Heils. De Trajectmanager richt zich op het hele traject van deelnemers binnen de organisatie en is daarmee verantwoordelijk  voor zowel de in-, door- en uitstroming. Werkplek is grotendeels op de locatie van het bedrijfsbureau in Eindhoven. Afhankelijk van nader te bepalen aandachtsgebied zullen daarnaast ook zorglocaties worden bezocht.

Wij vragen

  • een positief Christelijke geloofsovertuiging en het onderschrijven van de doelstelling van de Stichting Leger des Heils Welzijns- en Gezondheidszorg.
  • Relevante HBO-opleiding (b.v. zorg of social work)
  • Kennis van de sociale kaart in het werkgebied
  • Kennis van het werken met indicatiestellingen en/of zorgtoewijzingen
  • Kennis van procesmatig werken
  • In bezit van rijbewijs en beschikking auto
  • je bent in staat om bij een indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag te overleggen.

Wij bieden

  • een arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar (in aanvang)
  • er is mogelijkheid tot verlenging;
  • een salaris op basis van schaal 9, zijnde minimaal € 2705 en maximaal € 3988 bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week;
  • een arbeidsduur van 36 uur per week;
  • opname in het pensioenfonds PFZW;
  • arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Sociaal Werk, inclusief een meerkeuzesysteem;
  • de gelegenheid om een zinvolle bijdrage te leveren aan de levens van hen die ons het hardst nodig hebben.

Over het Leger des Heils

Het Leger des Heils is er voor de meest kwetsbaren in de samenleving: de mensen zonder helper. Vanuit een christelijke motivatie verlenen wij hulp aan kwetsbare mannen, vrouwen en kinderen die ondersteuning nodig hebben op het gebied van (geestelijke) gezondheid, (beschermd) wonen, financiën, werk en opvoeding. Per jaar staan meer dan 6000 professionals en 12.000 vrijwilligers van het Leger des Heils klaar voor 75.000 mensen. Meer informatie over ons werk vind je op: www.legerdesheils.nl.

Het team BTM in Brabant heeft als standplaats Eindhoven en heeft  als werkgebied buiten Eindhoven o.a. de gemeenten Helmond en Tilburg en hun randgemeenten. Het team bestaat momenteel uit ongeveer 6 personen en is onderverdeeld in trajectmanagers en administratieve functies. Het coördineren van de lopende trajecten wordt veelal vanuit het dossier gemonitord vanuit het bedrijfsbureau in Eindhoven. Voor intakes en/of vervolgafspraken worden ook regelmatig locaties in het werkgebied bezocht.

Lijkt dit je wat?

Solliciteer dan voor 22-07-2018 op deze vacature. Graag ontvangen we van jou de volgende documenten:

  • je CV
  • je motivatie voor dit werk (geef hierin ook een uitleg van je christelijke levensovertuiging)

 Je kunt alleen solliciteren via https://www.werkenbijhetlegerdesheils.nl/alle-vacatures/
 
Conform ons werving- & selectiebeleid hebben interne kandidaten voorrang.
 
Vragen over deze vacature?
 
Neem dan contact op met:
Wilbert van der Linden, afdelingshoofd BTM, telefoon 06-15424053 of
Hilde van Schijndel, Manager Primair Proces 06-10387849
 
De sollicitatiegesprekken worden gevoerd op 26-07-2018 (onder voorbehoud).

Arbeidsmarktcommunicatie