Klachtenformulier donateurs

Bent u donateur en ergens ontevreden over? Laat het ons dan weten. Wij nemen uw klacht zorgvuldig in behandeling en zullen er alles aan doen om deze naar tevredenheid op te lossen. Uw klacht is belangrijk om onze service te verbeteren.

Goed om te weten

Heeft uw klacht geen betrekking op donateurszaken? Dan graag uw klacht indienen via dit contactformulier.

Hoe dien ik een klacht in?

  • Online via het formulier op deze pagina.

  • Telefonisch bij de afdeling Klantenservice:
    088 - 065 31 34

  • Schriftelijk via:
    Leger des Heils
    Afd. Klantenservice
    Antwoordnummer 73
    1300 WJ Almere
    (geen postzegel nodig)

Hoe snel kan ik antwoord verwachten?

Ons streven is uw klacht binnen 10 werkdagen af te handelen. Mocht dat niet lukken dan zullen we u daar op tijd over informeren. 

Klachtenformulier

Het Leger des Heils gaat vertrouwelijk en zorgvuldig met uw gegevens om. Lees hierover meer in onze privacyverklaring.