Digitaal jaarverslag 2019

09-07-2020

Het jaar 2020 zullen we niet snel vergeten. De afgelopen maanden lag de focus op de gezondheid van onze deelnemers, collega's en de mensen in de stad. Daardoor zouden we bijna niet meer terugdenken aan 2019. Toch was dit, op een andere manier, ook een enerverend jaar voor onze organisatie. Door een financieel tekort moesten we een stop zetten op het opnemen van nieuwe deelnemers. Iets wat we als Leger des Heils nog nooit eerder hebben gedaan. In dit online jaarverslag leest u al onze organisatie-ontwikkelingen van 2019, wie wij geholpen hebben en nog veel belangrijker: voor wie wij er zijn.

We zijn heel trots op onze loyale en gedreven medewerkers die onder alle omstandigheden een extra mijl gaan voor de ander. Daarnaast zijn we dankbaar voor de goede samenwerkingen met ketenpartners in de stad, de subsidies en donaties die wij mochten ontvangen om ons werk te kunnen doen en de vele vrijwilligers die zich belangeloos inzetten voor onze organisatie.

Bedankt dat u in 2019 ons werk mogelijk hebt gemaakt!

Jaarverslag 2019

Lees hier het online jaarverslag 2019!